Editor gamebooků

2017/5 - 2017/12

C#, WPF

Gamebookový systém

Gamebook je kniha psaná v druhé osobě, kde si čtenář po přečtení několika odstavců může vybrat "co bude dělat dál". Vzhledem k tomu, že se jedná o elektronickou verzi, dá se dále pracovat se stavy (životy, obrana, útok ale i čas, peníze nebo sbírání věcí), které se na každé scéně mohou změnit. Přechod ze scény na scénu může být podmíněn zadáním šifry, hodnotou stavu nebo dokonce náhodou s nastavení pravděpodobnosti.

Aktuální stav aplikace

Základní systém větvení příběhu, vytváření a nastavování stavů v jednotlivých scénách, šifra atd. funguje.

Čtení gamebooků probíhá v konzoli, čísly lze zvolit na jakou scénu chce čtenář přejít.

Co zbývá doladit jsou dodatečné funkce, bez kterých se ale dá při tvorbě gamebooku poměrně snadno obejít - například takzvané stavové přesměrování. To je funkce, která tvůrci gamebooku umožní poslat čtenáře na danou scénu právě ve chvíli, kdy nějaký stav dosáhne dané hodnoty.



Co dál

Na obzoru se rýsuje podobný projekt ve webovém provedení.


← Zpět na stránku Projekty